Wojciech Polak

Gravity! 2.0

11/10/2014

Nowa wersja!

Postanowiłem reaktywować projekt. Czemu? Z racji tego że miałem najdłuższe wakacje w życiu uznałem, że nie mogę zmarnować tego czasu. Jednocześnie wiedziałem, że Gravity! ma niesamowity potencjał jako gra na smartphony i tablety.

Silnik

Zamiast robić własny bubel postanowiłem użyć gotowego Unity3D 4.6. Warto było. Znacznie ułatwia prace nad grą, w szczególności najnowszy system GUI. Pozwala mi myśleć nad gameplayem a nie zajmować się podstawowymi problemami.

Zrezygnowałem z oddalanego menu na rzecz zwykłego. Jednakże być może w przyszłości dodam coś pomiędzy. Np. mapę systemu słonecznego jako sposób na wybór poziomu.

Menu pauzy

Menu pauzy

Dynamizm

Z racji synchronizacji wielu elementów z aktualnie granym utworem gra jest nieco bardziej dynamiczna. Cały czas nad tym pracuję aby gracz nie poczuł się znudzony.

This is a gif, which was not loaded!
Gwiazdki otrzymały również poświatę
This is a gif, which was not loaded!
Dodałem także czarne dziury

Muzyka

Sama muzyka też została zmieniona. Obecnie korzystam z elektronicznej znalezionej w internecie, lecz trwają prace nad własnymi kawałkami ;)

Grafika

Obecnie pracuję nad trochę innym stylem graficznym. Całość nie jest jeszcze spójna ale na pewno poprawię jeszcze. Grafika ma być minimalistyczna. Zależy mi na prostych kształtach i kolorach. Być może wybiorę grafikę wektorową.

Target

Tym razem celuję w urządzenia mobilne. Całość testuję na Nexusie 7.