frondeus.pl

Gravity! 2.0

October 11, 2014

*Nowa wersja!*

Postanowiłem reaktywować projekt. Czemu? Z racji tego że miałem najdłuższe wakacje w życiu uznałem, że nie mogę zmarnować tego czasu. Jednocześnie wiedziałem, że Gravity! ma niesamowity potencjał jako gra na smartphony i tablety.

Silnik

Zamiast robić własny bubel postanowiłem użyć gotowego Unity3D 4.6. Warto było. Znacznie ułatwia prace nad grą, w szczególności najnowszy system GUI. Pozwala mi myśleć nad gameplayem a nie zajmować się podstawowymi problemami.

Menu

Zrezygnowałem z oddalanego menu na rzecz zwykłego. Jednakże być może w przyszłości dodam coś pomiędzy. Np. mapę systemu słonecznego jako sposób na wybór poziomu.

Gravity 2.0

Dynamizm

Z racji synchronizacji wielu elementów z aktualnie granym utworem gra jest nieco bardziej dynamiczna. Cały czas nad tym pracuję aby gracz nie poczuł się znudzony.

Gwiazdki otrzymały również poświatę

Dodałem także czarne dziury

Muzyka

Sama muzyka też została zmieniona. Obecnie korzystam z elektronicznej znalezionej w internecie, lecz trwają prace nad własnymi kawałkami ;)

Grafika

Obecnie pracuję nad trochę innym stylem graficznym. Całość nie jest jeszcze spójna ale na pewno poprawię jeszcze. Grafika ma być minimalistyczna. Zależy mi na prostych kształtach i kolorach. Być może wybiorę grafikę wektorową.

Target

Tym razem celuję w urządzenia mobilne. Całość testuję na Nexusie 7.


Wojciech Polak

Wojciech Polak - kompilatory, kontenery, aplikacje sieciowe i gamedev. Prywatnie fan gier planszowych, gór i seriali. Mieszka we Wrocławiu gdzie również pracuje i studiuje.
mail,  github,  twitter,  linkedin